Το rallye 4x4 street προσφέρει το καινοτομικό προφίλ πέλματος με σχήμα διπλού V που επιτρέπει την ταυτόχρονη απώθηση των νερών στην εγκάρσια και στη διαμήκη κατεύθυνση.
Επειδή τα νερά διασκορπίζονται τόσο γρήγορα, έχετε επιπρόσθετη διασφάλιση από τον κίνδυνο της υδρολίσθησης και την απόλαυση της κορυφαίας απόδοσης ακόμη και στους βρεγμένους δρόμους.
Το rallye 4x4 street διαθέτει πλατιά μπλοκ ώμων. Στις στροφές, αυτά τα άκαμπτα μπλοκ μεταφέρουν τις δυνάμεις από το ελαστικό στον δρόμο και έτσι προσφέρουν απόκριση κατά την οδήγηση σε στεγνούς και βρεγμένους δρόμους και εξαίρετη πρόσφυση σε δρόμους χωρίς επίστρωση και σε χιονισμένους δρόμους.
Το rallye 4x4 street σχεδιάστηκε για οδική χρήση και συνεπώς είναι πολύ λιγότερο θορυβώδες από τα άλλα ελαστικά για SUV. Το βελτιστοποιημένο μείγμα πυριτίου που χρησιμοποιεί απορροφά τα κτυπήματα και μειώνει τις δονήσεις κατά την οδήγηση σε δύσκολες οδικές επιφάνειες. Χάρη σε μια πρόσθετη στρώση περιβλήματος, το ελαστικό είναι πολύ στιβαρό και προσφέρει μια αίσθηση ήρεμης οδήγησης ακόμα και εκτός δρόμου.
Σε ειδικό τεύχος του AutoBild για το ταξίδι εκτός δρόμου, η ομάδα των δοκιμών ώθησε οκτώ θερινά ελαστικά για SUV ως τα όριά τους. Στο τέλος των δοκιμών, το Uniroyal Rallye 4x4 Street αναδείχθηκε κορυφαίο. Το ελαστικό εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση χάρη στην ανώτατη βαθμολογία που σημείωσε στις κατηγορίες των δοκιμών υδρολίσθησης, άνεσης κατά το ταξίδι και πρόσφυσης στο γρασίδι.
Το περιοδικό car δοκίμασε έξι ελαστικά για SUV, στη διάσταση 215 / 65 R 16 H, σε μια σειρά σκληρών τεστ σε στεγνούς δρόμους, στη λάσπη και σε βρεγμένες επιφάνειες. Στην τελική κατάταξη, το Uniroyal βρέθηκε επικεφαλής και ασυναγώνιστο. Συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς σε όλες τις συνθήκες.
Ελαστικά με υψηλή απόδοση πρόσφυσης στο βρεγμένο (κλάση A ή B) παρουσιάζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους και, επομένως, είναι ασφαλέστερα στη βροχή. Όπως και με την αποδοτικότητα καυσίμου, η κλάση D δεν χρησιμοποιείται και δεν υπάρχουν σχέδια για χρήση της κλάσης G.
Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 20% της κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου σας, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα, θα πρέπει να επιλέξετε ελαστικά με υψηλή βαθμολογία αποδοτικότητας καυσίμου. Έτσι θα μειώσετε και τις εκπομπές CO2. Ουσιαστικά εξαρτάται από την αντίσταση κύλισης, δηλαδή από την απώλεια ενέργειας όταν ένα ελαστικό κινείται. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερη ενέργεια χάνεται και τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2. Η διαφορά ανάμεσα σε ένα ελαστικό κλάσης Α και ένα ελαστικό κλάσης G θα μπορούσε να φτάσει τα 6 λίτρα ανά 1.000 χλμ.
Αυτός είναι ο εξωτερικός θόρυβος που προκαλείται από το ελαστικό και μετριέται σε ντεσιμπέλ. Όσο περισσότερες μαύρες μπάρες φαίνονται στην ετικέτα, τόσο πιο θορυβώδη είναι τα ελαστικά.
Χρησιμοποιούμε cookie προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα σας παρέχουμε τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία στη διαδικτυακή μας τοποθεσία. Κάνετε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα ή για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις που κάνατε σχετικά με τα cookie.